Advertisement

מוטי בבצ'יק / זופניק בכיכר • התמונות והנייעס של השבוע - כיכר השבת : בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.

מוטי בבצ'יק / זופניק בכיכר • התמונות והנייעס של השבוע - כיכר השבת : בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. מר מוטי בבצ'יק, יועץ מקצועי לסגן השר ומנהל לשכת שר הבריאות. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭.

מוטי בבצ'יק, האיש שריכך את ליצמן. ‬ומייצר‭ ‬ממרחים‭ ‬ורטבים‭ ‬טריים‭ ‬ומצוננים‭ ‬ללא‭ ‬חומרים‭ ‬משמרים‭. מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר של ליצמן, נעצר יחד עם יועצו לשעבר של שר הבריאות מנחם גשייד ועם מנכל חברת הלובינג פוליסי. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. הו הא מי זה בבצ'יק:

גבינה צהובה, תרופות - וכסף לחסידות גור: כל כוכבי פרשת ...
גבינה צהובה, תרופות - וכסף לחסידות גור: כל כוכבי פרשת ... from img.haarets.co.il
בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. עוזרו הבכיר של שר הבריאות יעקב ליצמן, מוטי בבצ'יק ואחד האנשים החזקים כיום במערכת הפוליטית החרדית, המקיים קשר ישיר מול ראש הממשלה. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. שר מוזיקה חסידית ובעיקר שירי רגש, נשמה והתעוררות.

אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן.

בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: מוטי בבצ'יק, עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר השיכון ושר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, נעצר היום (ראשון) עם שלושה חשודים נוספים בחשד לעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. נציג פיקוד העורף משוחח עם נציג הבחורים בפתח המלון: בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. מנכל חברת התרופות רוש חשוד שרכש מודעות בעיתון המזוהה עם ליצמן כדי לקדם תרופות בסל.

האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. אני מציע לחכות ולגלות אחריות כי כל השיח בקבוצה מיותר, ממילא בשגרה כל ההצעות מובאות ביום רביעי במעטפה ומפורסמות לציבור.

לייבל'ה: כוס היין שהתנפצה בחתונה המפורסמת - בחדרי חרדים
לייבל'ה: כוס היין שהתנפצה בחתונה המפורסמת - בחדרי חרדים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. בבצ'יק מתמקד אמנם בצורכי המגזר החרדי, אך דבריו אינם מנותקים מהמציאות הנדלנית של העיר. עוד אמר הבכיר כי יעקב ליצמן ועוזרו הבכיר מוטי בבצ׳יק חיים בתוך לשכת ראש הממשלה. פרופיל קצר ממוסף המושכים בחוטים המהמם של @shiritc במקור ראשוןpic.twitter.com/nfzgsstg1q. העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט. בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. הוא לא יכול להניע את הגפיים, לדבר או לאכול בכוחות עצמו והתפקוד שלו מוגדר כסיעודי. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד.

הו הא מי זה בבצ'יק:

בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן. הארבעה חשודים במעורבות בשלוש פרשיות עיקריות. אנחנו מתפלאים על ראש הממשלה שהוא חושב שאנחנו. מנכל משרד הבריאות בסרטון בשבוע שעבר מהבידוד. בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון קיבל השופט את הסכמות הצדדים, לפיהם מעצרם של בבצ'יק וגילהר יוארך ביומיים, עד שלישי בשעה 20. היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: אם מסתכלים מבעד לפוליטיקה והגינונים, נראה שקרית גת אכן צועדת לקראת עתיד אינטנסיבי: בבצ'יק נחשב לכוכב העולה של חסידות גור ולמי שעשוי לרשת את מקומו של ליצמן כשיפרוש מהפוליטיקה. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. הו הא מי זה בבצ'יק: העוזר של ליצמן מתבסס כשר השיכון בפועל | מוסף כלכליסט.

איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. נולד ברחובות למשפחה המשתייכת לחסידות ויז'ניץ. בהיותו כבן שנתיים עברה משפחתו לקריית ויז'ניץ בבני ברק. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. גשייד ישהה במעצר עד מחר בערב.

N12 - פרשת השחיתות במשרד הבריאות: ליצמן יהפוך לחשוד בפרשה ...
N12 - פרשת השחיתות במשרד הבריאות: ליצמן יהפוך לחשוד בפרשה ... from img.mako.co.il
הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. אדמורים, רבנים, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, אישי ציבור, נציגי בתי החולים ואנשי תקשורת השתתפו אמש (מוצאי שבת) בשמחת בר המצווה לבנו של מוטי בבצ'יק, עוזרו האישי של שר הבריאות יעקב ליצמן. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. תנופת הפיתוח של עיר העולים הדרומית. בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. בוחר לקיים את הריאיון הנדיר וראשון שלו לתקשורת לתוכנית הפופולארית 'פילפוליטיקה'. איפה בבצ'יק? שאל ראש הממשלה בנימין נתניהו את משתתפי ועידת עיתון המודיע בנובמבר 2016. הו הא מי זה בבצ'יק:

בפועל, בבצ'יק היה בסוד העניינים עוד הרבה קודם לכן.

בכירים בשתי חברות תרופות ובכירים לשעבר בתנובה חשודים במתן שוחד לעוזרי השר ליצמן בהווה ובעבר, מוטי בבצ'יק ומנחם גשייד. הממרחים‭ ‬טבעוניים‭ ‬מחומרי‭ ‬גלם‭ ‬משובחים‭ ‬באיכות‭ ‬גבוהה‭. מוטי סובל משיתוק ברמה גבוהה המסב לו סבל רב. נראה לי שהם לא בכיוון הנכון בתגובה להודעה מספר 0. האדם הבולט בסביבתו של ליצמן הוא מוטי בבצ'יק, שכיהן כיועץ מקצועי במשרד הבריאות. נראה לי שבסוף יתברר שבבצ'יק הוא חוליה קטנה, אם בכלל היה מעורב. מוטי בבצ'יק עוזרו הבכיר ויד ימינו של שר הבריאות יעקב ליצמן חגג במוצאי שבת את שמחת הבר מצווה לבנו באולמי בית ישראל בירושלים • בכירי המדינה, שרים חבר כנסת, ראשי ערים, מנהלי בתי החולים ומערכת הבריאות. ל'חדשות jdn' נודע כי גם מוטי בבצ'יק, עוזרו של שר הבריאות, עבר בדיקת קורונה שחזרה שלילית. מוטי בבצ'יק, מנהל לשכתו הנמרץ של סגן שר הבריאות, עשוי לתפוס בעתיד את מקומו הבכיר בפוליטיקה החרדית. לדברי הבכיר, אין פעם שמגיעים ללשכה ולא רואים את בבצ׳יק יושב עם אנשי נתניהו. מוטי בבצ'יק, עוזרו לשעבר של שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: הוקלט על ידי הספרייה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה. הוא רביעי מתוך תשעה ילדים.

היועץ של ליצמן מוטי בבצ'יק: בבצ'יק. מתואם, אבל לא אמרנו שיצא לטלגרם, אבדוק.

Posting Komentar

0 Komentar